Markkinointipaketti
Kootut ohjeet markkinointisi tueksi
Näytteilleasettajan markkinointipaketti sisältää käytännön ohjeet ja täsmävinkit, joilla voit markkinoida omaa osallistumistasi messutapahtumaan.
Kun kerrot omasta tapahtumaosallistumisestasi, juuri sinun asiakkaasi tietävät, mistä sinut löytää. Tapahtumaosallistumista kannattaa markkinoida niissä kanavissa, missä sinä kohtaat omat asiakkaasi normaalistikin.
- Näytteilleasettajan kutsu on vakuuttava – luottamus on jo olemassa
- Kävijä suunnittelee päivänsä etukäteen, varmista, että olet suunnitelmissa mukana
Mistä materiaaleja?
Voit ladata myös erilaisia bannereita verkkosivuille, sosiaaliseen mediaan tai uutiskirjeisiin.
Koska markkinoidaan?
Olemme koonneet alle aikataulua, jonka mukaan markkinoidaan yhdessä tulevaa messutapahtumaa sekä sitoutetaan omia asiakkaita.
4 viikkoa ennen tapahtumaa | ”Olemme mukana”
- Kerro asiakkaillesi messuosallistumisestasi omissa kanavissasi ja verkkosivuilla. Ota hyötykäyttöön valmiit materiaalit.
3 viikkoa ennen tapahtumaa | ”Aktivoi asiakkaasi”
- Aktivoi omat asiakkaasi hyvissä ajoin ennen tapahtumaa. Kysy asiakkailtasi, mitä he haluavat nähdä tulevassa tapahtumassa? Voit saada arvokkaita vinkkejä messusisältöön.
2 viikkoa ennen tapahtumaa | ”Meidän osasto, huolehdimme turvallisuudestasi näin”
- Kerro asiakkaillesi, mitä palveluja tai tuotteita esittelet esimerkiksi uutiskirjeellä, somessa, sähköpostilla tai omilla verkkosivuilla
1 viikko ennen tapahtumaa | ”Käytännön infot ja tapahtumasisältö”
- Varmista, että asiakaskutsusi ovat menneet perille – tehosta markkinointia omissa kanavissasi
Tapahtumaviikolla | ”Nähdään pian”
- Nähdään pian, innosta asiakkaasi! Nosta esiin oma messuosastosi ja muistuta asiakkaitasi tapahtumasta
#työhyvinvointimessut
Tägää messut julkaisuihin, jotta voimme jakaa sisältösi.
Työelämän superviikko syyskuussa
Monipuolinen kattaus ratkaisuja: oman alasi ajankohtaisimpien lisäksi nappaat edut ja synergiahyödyt rinnakkaistapahtumista: